tisdag 27 oktober 2015

uppföljning!

Men så hur gick det då? Uppdrags-Boken har jag inte ägnat mig åt, men gett mig några andra uppdrag. Brevskrivningen har hamnat lite i träda men några brev han det gå iväg, till några väl valda individer. Något enstaka paket har också skickats. Något nytt jobb har jag inte hittat, men inte lika bitter med tillvaron just nu, blåser även lite förändringensvindar på jobbet så kanske skall hålla ut ett tag till. Resa är bokad och husbil och chefen har lovat mig semester så juli spenderas i USA. Öldrickandet fungerar väl igen, ibland lite för bra skulle jag kunna säga, att gå hem kl 2 en vardag för att gå upp kl 6 för att åka till jobbet var mer sånt man klarade av i sin ungdom. Bloggen har jag väl trots allt hållit vid liv mer eller mindre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men så spännande med semester i staterna!! Förändringens vindar Kan blåsa på ordentligtoch då ska man kanske inte befinna dig orkanens öga... h: Margi