torsdag 6 augusti 2009

var skåpet ska stå

Någon eller några gånger varje år får jag ryck, och tycker att jag ska använda dom där kläderna som faktiskt köpts nån gång och blivit liggande. Det gäller ffa kjolar och klänningar för jag är inget stort fan av sånna plagg, men köps ibland ändå, eller inhandlas för särskilda tillfällen.

Provade ett gäng klänningar igår som hängt ett tag, och som satt ju helt okej, hittade dessutom massa gamla byxor som blivit bortglömda. Så nu ett tag framöver ska jag försöka mig på konceptet "kjol". Mest för att känna att dom inte bara ligger där och skräpar.

2 kommentarer:

Hanne sa...

jag vet inte hur ni har det i småland, men här är det så varmt att konceptet kjol är det enda som funkar... :)

Ell sa...

I småland har vi något som kallas kortbyxor eller shorts. =)