måndag 10 maj 2010

informationsflöde saknas

I nuläget är det få saker som gör mig mer irriterad än kass kommunikation, eller helt brist på information i vissa fall. Har byggt på sig mer och mer senaste tiden och nu räcker det med att passera deadline och jag börjar morra genast. Lova inte det du inte kan hålla, säg inte att du ringer om du inte noterar detta med stora bokstäver i din kalender och faktiskt gör det, säg inte att info kommer inom en vecka om du inte med säkerhet vet att du kan skicka det och om det av någon anledning inte går ut i tid, meddela då varför.

Japp jag är bitter och jag gnäller men tror inte jag är ensam om det.

2 kommentarer:

.perpotator sa...

men sämst är dom som inte ens bemödar sig att svara på ett litet mail. hur upptagen kan man vara liksom?

/undrande

Ell sa...

Eller hur! Men jag är en utmätkt tjatkärring som använder sig av mailbombning.