onsdag 25 juni 2008

Närmar sig med stormsteg

Snart är det dax för festival. För mig är det mitt 6.e år på arvikafestivalen och har nu tagit ett steg upp i hierarkin, ställföreträdande gruppchef säkerhet, på stora scen, där kan vi snacka om att avancera från funktionär.

Så igår inhandlade jag mig ett par festivalkängor, vattentäta, ganskla stadiga haglöf kängor, och fina var dom dessutom.var på tiden, förra året slängde jag mina skor efter festivalen. Iår blir det flera festivaler och många skor skulle det gå åt, så det var en bra investering.

När jag kommer hem idag skall jag skriva färdigt min packlista, tvätta det som behöver tvättas och försöka packa ner mina grejjor. Tidigare år ha jag varit bortskämd med bilåkande dit och hem, så nu måste jag prioritera vad som får följa med.

1 kommentar:

Unknown sa...

Publicera den ultimata Must have@festival listan :]